۱۳۹۳ تیر ۱۷, سه‌شنبه

اطلاعیه شماره ١٨ کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد


کارگران، مردم آزاده و تشکل های کارگری؛
محمد مولانایی کارگر بازنشسته شهرداری مهاباد، به اتهام عضویت در کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری و شرکت در مجامع عمومی این تشکل، به یک سال زندان تعزیری در شعبه اول دادگاه انقلاب مهاباد محکوم شد و در حال سپری کردن احکام ناعادلانه مسئولان قضایی است.

محمد مولانایی این کارگر 77 ساله که از نظر جسمی در وضعیت بسیار وخیمی بسر می برد، مدتی است به دلیل عدم رسیدگی پزشکی در زندان مریضی ایشان تجدید شده و از دردهای شدید آتروز، کمردرد، فشار خون و نارحتی روده رنج می برد و حتی در چند روز گذشته دچار خون ریزی ادراری شده و چند بار به مسئولان زندان مراجعه کرده است تا ایشان را نزد دکتر ببرند. اما مسئولان زندان هر بار با بهانه های غیر منطقی از فرستادن این کارگر زندانی سرپیچی می کنند.  خانواده این کارگر زندانی تا امروز ده ها بار نزد دادستان مهاباد رفته و وضعیت وخیم جسمی آقای مولانایی را برای مسئولان قضایی تشریح کردند. اما با توجه به اینکه کلیه مسئولان زندان و قضایی مهاباد از وضعیت جسمی محمد مولانایی اطلاع دارند، هیچ گونه اقدامی نمی کنند.
ما اعضای کمیته دفاع از کارگران دستگیر شده مهاباد، ضمن محکوم کردن بی توجهی مسئولان قضایی به وضعیت بیماری محمد مولانایی، اعلام می‌کنیم که هر گونه مشکل جسمی که برای محمد مولانایی پیش آید، مسئولیت آن برعهده مسئولان زندان و دستگاه قضایی است.

ما خواستار مداوای فوری و آزادی بدون قید و شرط محمد مولانای و خواستار آزادی کلیه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی هستیم.
کمیته دفاع از کارگران دستگیر شده مهاباد

شماره تماس با سخنگوی کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد، کوروش بخشنده:
09379960747

١٦ تیر ١٣٩٣

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر