۱۳۹۴ آبان ۱۸, دوشنبه

پیام تشکر هیات اجرایی کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد

"ما سنگ هایی انسانی هستیم که آماده پرتاب شدن به سوی نظام سرمایه دارانیم"


کارگران، تشکل های کارگری، انسانهای آزادی خواه و خانواده محترم رفیق کورش
پیکر نادربخشندە ( عمو کورش) روز جمعه مورخ 15/8/94 به همراهی جمع کثیری از کارگران، فعالین اجتماعی نقاط مختلف ایران و مردم خون گرم شهر سنندج میان پرچم های سرخی که اعلام جنگ علیه نظام سرمایه داری است، به خاک سپرده شد.
کورش بخشنده از اعضای هیئت اجرایی کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد، روز پنجشنبه مورخ 14/8/94 ساعت یک و سی دقیقه ظهر در مقابل منزل مسکونی اش قلب مالامال از عشق به پیروزی طبقه کارگر، برای همیشه از تپش ایستاد و ما را در این شرایط که نظام سرمایه داری با تمام توان برای سرکوب جنبش کارگری ایران آستین هایش را بالا زده، تنها گذاشت.
ما اعضای هیئت اجرایی کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد از صمیم قلب از همه عزیزانی که در تشیع جنازه این کارگر آگاه و مبارز شرکت جستند، از طرق مختلف پیام تسلیت ارسال کردند و یا حضوری به دیدار خانواده این عزیز رفتند، نهایت تشکر و قدردانی را داریم.
ما با کوروش پیمان بسته بودیم علیه نظام وارونه سرمایه داری تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد و سر سازش با اپورتونیسم، سکتاریسم و محفلیسم در جنبش کارگری ایران نخواهیم داشت و با گامهای استوار حرکت خواهیم کرد تا نظام گندیده سرمایه داری را به زباله دان تاریخ بسپاریم و بر ویرانه های آن دنیای عاری از هر گونه ستم و استثمار را بناء نهیم.
یادش گرامی و راهش پر رهرو...

هیئت اجرایی کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد

آبان ماه 94

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر