۱۳۹۲ بهمن ۱۲, شنبه

اطلاعیه شماره 2 خانواده فعالین کارگری دستگیرشده مهاباد.

اطلاعیه شماره 2 خانواده فعالین کارگری دستگیرشده مهاباد.
به دنبال درج اطلاعیه شماره یک خانواده کارگران دستگیرشده( واحد سیده، محمد مولانایی و یوسف آب خرابات) به تاریخ 21/10/92 و درخواست این خانواده ها جهت تشکیل کمیته دفاع از دستگیرشدگان کارگری شهر مهاباد، جمع کثیری از زنان و مردان کارگر در تاریخ 11/11/92 اقدام به تشکیل مجمع عمومی کردند.
مجمع عمومی در ساعت 10 صبح مورخ 11/11/92 در شهر مهاباد با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان که به اطلاعیه شماره یک خانوداه دستگیر شدگان مهاباد جواب مثبت داده بودند، برگزار شد.
ابتدا شرکت کنندگان رئیس مجمع عمومی را با رای علنی انتخاب کردند و بعد از آن هر کدام از دستگیرشدگان و خانواده های آنان توضیحاتی در مورد کمیته دفاع و ضرورت تشکیل این کمیته را به استحضار شرکت کنندگان در مجمع عمومی ارائه دادند.
مجمع عمومی با سخنان شرکت کنندگان در مورد تشکیل کمیته و ضرورت آن به کار خود ادامه داد و چند پیشنهاد برای نام گزاری کمیته به اطلاع حضار رسید که در نتیجه کمیته ای بنام "کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد" ( محمد مولانایی، واحد سیده و یوسف آب خرابات) از طرف مجمع عمومی به تصویب رسید. مجمع عمومی بعد از اینکه نام و مشخصات کمیته را به تصویب رساند وارد مرحلیه دیگر از دستور جلسه شد که انتخابات اعضای هیئت اجرایی ، بازرس و سخنگو بود.
نتیجه انتخابات به شرح زیر است.
اعضای هیئت اجرایی:
1 – عثمان اسماعیلی 2 – زینب ایزد دوست 3 – کورش بخشنده 4 – شادی رسولی 5 – رحیم خضر سور 6 – مریم صفریانی 7 – یدالله صمدی 8 – نظام صادقی 9 – محمود صالحی .
اعضای علی البدل هیئت اجرایی 1 – ریبوار شمعی 2 – اسعد مولود زاده
بازرس: ژیان صبحانی
در ادامه جلسه کورش بخشنده به عنوان سخنگوی کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد انتخاب شد.

از تاریخ 11/11/92 کمیته دفاع از فعالین کارگری مهاباد( محمد مولانایی، یوسف آب خراباد و واحد سیده) تشکیل و رسما" کار و فعالیت خود را در راستای اهداف مصوب شده در مجمع عمومی شروع و اعلام موجودید می کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر